loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 3094 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ برکه  از حسن شماعی زاده

عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه
قهرت پر پرش کرد حالا یک یک تو برکه
عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه
قهرت پر پرش کرد حالا یک یک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه
کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم
وقتی قهری با من من با کی بگردم
من با کی بگردم ؟
کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم
وقتی قهری با من من با کی بگردم
من با کی بگردم ؟
تو اگه با من قهری من که آشتی ام
گل گله هرشهری عمری کاشتی ام
اگه بری از پیشم باز دوست دارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
تو اگه با من قهری من که آشتی ام
گل گله هرشهری عمری کاشتی ام
اگه بری از پیشم من دوست دارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه
قهرت پر پرش کرد حالا یک یک تو برکه
عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه
قهرت پر پرش کرد حالا یک یک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه
دل من جز دل تو دیگه یاری نداره
بپا ترکش نکنی که قراری نداره
که قراری نداری
مثه فانوس توی باد بی تو من خاموش میشم
دیگه فانوس خاموش باکه کاری نداره
باکه کاری نداره
کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم
وقتی قهری با من من با کی بگردم
من با کی بگردم ؟
کاش میشد میگفتی بدونم من چه کردم
وقتی قهری با من من با کی بگردم
من با کی بگردم ؟
تو اگه با من قهری من که آشتی ام
گل گله هرشهری عمری کاشتی ام
اگه بری از پیشم من دوست دارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
تو اگه با من قهری من که آشتی ام
گل گله هرشهری عمری کاشتی ام
اگه بری از پیشم باز دوست دارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
دوباره فدات میشم صد 1000 بارم
عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه
قهرت پر پرش کرد حالا یک یک تو برکه
عکس گل امیدم افتاده بود رو برکه
قهرت پر پرش کرد حالا یک یک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه
ماهیا اشک میریزند چک چک چک تو برکه

 

 

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 443
  • بازدید ماه : 2,081
  • بازدید سال : 20,651
  • بازدید کلی : 241,331