loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 1528 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

 آهنگ قدیمی تو که نیستی از شهره

 


تو که نیستی دل من مثل گلای پر پره

تو که نیستی همه جا گریه با من همسفره

تو که نیستی با دلم تک و تنها میشینم

چشمای قشنگتو لای ابرا میبینم

هی میخوام دست ببرم ابرا رو پاره کنم

تا سحر نگات کنم غممو چاره کنم

تو که نیستی خونمون مثل یه قاب خالیه

هنوزم جای پاهات روی گلای قالیه

تو که رفتی آینه عشق من شکست و مرد

شب اومد خورشیدمو پشت کوه غصه برد

یادمه اون شب سرد اون شب پر غم و درد

ما ز هم دور می شدیم آسمون گریه می کرد

تو که نیستی خونمون مثل یه قاب خالیه

هنوزم جای پاهات روی گلای قالیه

تو که نیستی دل من مثل گلای پر پره

تو که نیستی همه جا گریه با من همسفره

تو که نیستی با دلم تک و تنها میشینم

چشمای قشنگتو لای ابرا میبینم

هی میخوام دست ببرم ابرا رو پاره کنم

تا سحر نگات کنم غممو چاره کنم

تو که نیستی خونمون مثل یه قاب خالیه

هنوزم جای پاهات روی گلای قالیه

تو که رفتی آینه عشق من شکست و مرد

شب اومد خورشیدمو پشت کوه غصه برد

یادمه اون شب سرد اون شب پر غم و درد

ما ز هم دور می شدیم آسمون گریه می کرد

تو که نیستی خونمون مثل یه قاب خالیه


هنوزم جای پاهات روی گلای قالیه

تو که نیستی خونمون مثل یه قاب خالیه


هنوزم جای پاهات روی گلای قالیه

 

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 435
  • بازدید ماه : 2,073
  • بازدید سال : 20,643
  • بازدید کلی : 241,323