loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 135 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ یار دبستانی از فریدون فروغی

 


يار دبستاني من با من و همراه مني

چوب الف بر سر ما بغض من و آه مني

حک شده اسم من و تو رو تن اين تخته سياه

ترکه ي بيداد و ستم مونده هنوز رو تن ما

دشت بي فرهنگي ما هرزه تموم علفاش

خوب اگه خوب بد اگه بد مرده دلاي آدماش

دست من و تو بايد اين پرده ها رو پاره کنه

کي ميتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 459
  • بازدید ماه : 2,097
  • بازدید سال : 20,667
  • بازدید کلی : 241,347