loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 1054 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ به یاد ماندنی گرگ و بره از شهرام شب پره

ای که دلم برات تنگه

خندت برام آهنگه

افسوس دلت از سنگه

تو چشمات پر نیرنگه

اشکم مثه بارونه

غم در آن فراوونه

سکوت من یه فریاده

فریادی که در باده

تو یه کوهی و من دره

تو دنیایی و من ذره

نگاه کن تو چشم خستم

تو یه گرگی و من بره

من تو خواب و تو رویا دنبال تو گشتم

دستاتو گرفتم از سراب گذشتم

تو یه کوهی و من دره

تو دنیایی و من ذره

نگاه کن تو چشم خستم

تو یه گرگی و من بره

ای که دلم برات تنگه

خندت برام آهنگه

افسوس دلت از سنگه

تو چشمات پر نیرنگه

اشکم مثه بارونه

غم در آن فراوونه

سکوت من یه فریاده

فریادی که در باده

تو یه کوهی و من دره

تو دنیایی و من ذره

نگاه کن تو چشم خستم

تو یه گرگی و من بره

من تو خواب و تو رویا دنبال تو گشتم

دستاتو گرفتم از سراب گذشتم

تو یه کوهی و من دره

تو دنیایی و من ذره

نگاه کن تو چشم خستم

تو یه گرگی و من بره

تو یه گرگی و من بره

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 2,090
  • بازدید سال : 20,660
  • بازدید کلی : 241,340