loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 330 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ حال که دیوانه شدم از سلی

حال که دیوانه شدم میروی

بی سر و سامانه شدم میروی

حال که دیوانه شدم میروی

بی سر و سامانه شدم میروی

می روی افسانه شدم میروی

می روی افسانه شدم میروی

حال که دیوانه شدم میروی

حال که دیوانه شدم میروی

نیست کسی مونس تنهائی ام

وای به حال سر و سودایی ام

نیست کسی مونس تنهائی ام

وای به حال سر و سودایی ام

تشنه ی پیمانه شدم میروی

زار چو پروانه شدم ، می روی

یار تو ام ، یار وفادار تو

سوخت مرا شعله ی رخسار تو

یار تو ام ، یار وفادار تو

سوخت مرا شعله ی رخسار تو

حیف که بیگانه شدم ، می روی

حیف که بیگانه شدم ، می روی


حال که دیوانه شدم ، می روی

بی سر و سامانه شدم ، می روی

می روی ، افسانه شدم ، می روی

می روی ، افسانه شدم ، می روی

حال که دیوانه شدم ، می روی

حال که دیوانه شدم ، می روی

می روی ، جانم به فدایت ، مرو

سوختم از جور و جفایت ، مرو

می روی ، جانم به فدایت ، مرو

سوختم از جور و جفایت ، مرو

حیف که بیگانه شدم ، می روی

حیف که بیگانه شدم ، می روی

حال که دیوانه شدم ، می روی

بی سر و سامانه شدم ، می روی

می روی ، افسانه شدم ، می روی

می روی ، افسانه شدم ، می روی

تشنه ی پیمانه شدم ، می روی

زار چو پروانه شدم ، می روی

حال که دیوانه شدم ، می روی

حال که دیوانه شدم ، می روی

 

 

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

 


 

برچسب ها آهنگ حال که دیوانه شدم از سلی حال که دیوانه شدم میروی بی سر و سامانه شدم میروی حال که دیوانه شدم میروی بی سر و سامانه شدم میروی می روی افسانه شدم میروی می روی افسانه شدم میروی حال که دیوانه شدم میروی حال که دیوانه شدم میروی نیست کسی مونس تنهائی ام وای به حال سر و سودایی ام نیست کسی مونس تنهائی ام وای به حال سر و سودایی ام تشنه ی پیمانه شدم میروی زار چو پروانه شدم ، می روی یار تو ام ، یار وفادار تو سوخت مرا شعله ی رخسار تو یار تو ام ، یار وفادار تو سوخت مرا شعله ی رخسار تو حیف که بیگانه شدم ، می روی حیف که بیگانه شدم ، می روی حال که دیوانه شدم ، می روی بی سر و سامانه شدم ، می روی می روی ، افسانه شدم ، می روی می روی ، افسانه شدم ، می روی حال که دیوانه شدم ، می روی حال که دیوانه شدم ، می روی می روی ، جانم به فدایت ، مرو سوختم از جور و جفایت ، مرو می روی ، جانم به فدایت ، مرو سوختم از جور و جفایت ، مرو حیف که بیگانه شدم ، می روی حیف که بیگانه شدم ، می روی حال که دیوانه شدم ، می روی بی سر و سامانه شدم ، می روی می روی ، افسانه شدم ، می روی می روی ، افسانه شدم ، می روی تشنه ی پیمانه شدم ، می روی زار چو پروانه شدم ، می روی حال که دیوانه شدم ، می روی حال که دیوانه شدم ، می روی دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ , دانلود آهنگ حال که دیوانه شدم از سلی , آهنگ حال که دیوانه شدم از سلی , متن آهنگ حال که دیوانه شدم از سلی , دانلود گلهای رنگارنگ،دانلود برنامه گلها،دانلود گلهای تازه،دانلود برنامه گلهای تازه،برنامه شاخه گل،دانلود برنامه شاخه گل،برنامه برگ سبز،دانلود برنامه برگ سبز،موسیقی ایرانی،موسیقی قدیمی،دانلود آهنگ قدیمی،دانلود ترانه های سنتی،ترانه های سنتی،دانلود موزیک قدیمی،دانلود موزیکهای قدیمی،ایرانی قدیمی،موزیک ایرانی قدیمی،ترانه های قدیمی ایرانی،موسیقی ایرانی،موسیقی اصیل ایرانی، , دانلود برنامه گلهای جاویدان،گلهای جاویدان،دانلود برنامه تک نوازان،برنامه تک نوازان،دانلود برنامه تک نوازان،دانلود تک نوازان،دانلود گلها،موسیقی گلها , دانلود گلهای صحرایی،گلهای صحرایی،برنامه گلهای صحرایی،دانلود برنامه گلهای صحرایی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 428
  • بازدید ماه : 2,066
  • بازدید سال : 20,636
  • بازدید کلی : 241,316