loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 217 شنبه 02 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ به یاد ماندنی دل شیطون از ستار

از وقتیکه تورو دیدم دل تو دلم نمونده

مرغ دلم عاشق شده و همش تو سینه خونده

هواش فقط هوای توست منو دنبالت کشونده

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این دل شیطون و بلامه

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این شیطون دل بلامه

ای آشنای من چرا چشمامو گریون میکنی

با غریبه میری و اشکامو بارون میکنی

اینقده بی مهری نکن دلمو تو پر خون میکنی

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این دل شیطون و بلامه

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این دل شیطون و بلامه

میخوام عزیز من باشی یار و رفیق من باشی

منم مریض عشق تو میخوام طبیب من باشی

بذار که مال تو باشم من پر و بال تو باشم

تمام لحظه های عمر فکر و خیال تو باشم

عاشقتم دوست دارم ز دوریت دل ندارم

اگه یه روز یارم بشی جون سر راهت میذارم

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این دل شیطون و بلامه

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این شیطون دل بلامه

از وقتیکه تورو دیدم دل تو دلم نمونده

مرغ دلم عاشق شده و همش تو سینه خونده

هواش فقط هوای توست منو دنبالت کشونده

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این دل شیطون و بلامه

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این شیطون دل بلامه

ای آشنای من چرا چشمامو گریون میکنی

با غریبه میری و اشکامو بارون میکنی

اینقده بی مهری نکن دلمو تو پر خون میکنی

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این دل شیطون و بلامه

تقصیر این چشامه نگاه بی حیامه

همش زیر سر این شیطون دل بلامه

 

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 42
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 55
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 27
  • بازدید هفته : 468
  • بازدید ماه : 468
  • بازدید سال : 24,606
  • بازدید کلی : 245,286