loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 141 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ بسیار زیبای جهان به نام سرگذشت 

 

تو سرگذشت من نبود
جز غم و دلشکستگي
عمري گذشته از تنم
هنوز نرفته خستگي
از دست روز و زورگار
خسته و دلگير شدم
تا چشم بهم گذاشتم ، ديدم عجب پير شدم
تو گير و دار عاشقي ، وقتي که سر خورده شدم
منم با برگاي خزون ، ريختم و پژمرده شدم
خوشبختي با پرنده ها ، پر زد و رفت به آسمون
اونقده دور شد که ازون نه نامي موندو نه نشون
تو سرگذشت من نبود
جز غم و دلشکستگي
عمري گذشته از تنم
هنوز نرفته خستگي
دو چشم باز و روزگار
از اين ديار به اون ديار
به هر کجا که پام مي رفت
از اونجا رفته بود بهار
از بازيهاي زندگي ، غبار غم بروم نشست
هر وقت ديدم اميدي نيست
دلم گرفت ، قلبم شکست
تو لحظه هاي انتظار ، دلهره بيداد مي کرد
گوش فلک نمي شنيد ، دل هر چه فرياد مي کرد
تو سرگذشت من نبود
جز غم و دلشکستگي
عمري گذشته از تنم
هنوز نرفته خستگي
از دست روز و زورگار
خسته و دلگير شدم
تا چشم بهم گذاشتم ، ديدم عجب پير شدم
ديدم عجب پير شدم

 

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 52
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 68
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 36
  • بازدید هفته : 620
  • بازدید ماه : 2,258
  • بازدید سال : 20,828
  • بازدید کلی : 241,508