loading...
مجموعه آهنگ های با احساس قدیمی
mizani بازدید : 116 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)

آهنگ گریه نکن از پونه

 

گریه نکن که امشب خواب از ستاره ها بود

اشکامونو میبینه مهتاب توی آسمون

تو اشکاتو نگه دار بریم بدیم به ابرا

ابرا اگه نبودن قایم کنیم تو دریا

فردا که شد دوباره خورشید میاد خونمون

 بر شاخه ی گل نور میریزه تو چشمامون

گریه نکن که امشب دلم میخواد بخوابه

ستاره ی من و تو تو چشمای مهتابه

گریه نکن نذار چشمات از غصه گریون بشه

اگه یه وقت شهر دلم مروارید بارون بشه

بخند که خورشید چشمات به آسمون بتابه

صبح بشه و دیو سیاه از خونه بیرون بشه

گریه نکن که ابرا اشک تو رو میبینن

رو گونه های اشکت گل آتیش میریزن

وقتی تو اشک میریزی آینه دلش میشکنه

از غم تو به مهتاب ستاره زنگ میزنه

گریه نکن که چشمات رنگ عزا میگیره

خورشید سیاه میپوشه مهربونی میمیره

گریه نکن که چشمات میخواد تو رو ببینه

دلم مثه کبوتر رو شونه هات بشینه

گریه نکن نذار چشمات از غصه گریون بشه

اگه یه وقت شهر دلم مروارید بارون بشه

بخند که خورشید چشمات به آسمون بتابه

صبح بشه و دیو سیاه از خونه بیرون بشه

گریه نکن که امشب خواب از ستاره ها بود

اشکامونو میبینه مهتاب توی آسمون

تو اشکاتو نگه دار بریم بدیم به ابرا

ابرا اگه نبودن قایم کنیم تو دریا

فردا که شد دوباره خورشید میاد خونمون

 بر شاخه ی گل نور میریزه تو چشمامون

گریه نکن که امشب دلم میخواد بخوابه

ستاره ی من و تو تو چشمای مهتابه

گریه نکن نذار چشمات از غصه گریون بشه

اگه یه وقت شهر دلم مروارید بارون بشه

بخند که خورشید چشمات به آسمون بتابه

صبح بشه و دیو سیاه از خونه بیرون بشه

گریه نکن نذار چشمات از غصه گریون بشه

اگه یه وقت شهر دلم مروارید بارون بشه

 

دانلود آهنگهای قدیمی و سنتی به همراه متن آهنگ

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 50
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 39
  • باردید دیروز : 111
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 23
  • بازدید هفته : 439
  • بازدید ماه : 2,077
  • بازدید سال : 20,647
  • بازدید کلی : 241,327